do 31. 3. / Výběrové řízení na vedoucí/ho oddělení sbírek GHMP

GHMP vypisuje výběrové řízení na uvolněnou pozici „vedoucí oddělení sbírek“.

Vedoucí oddělení sbírek – šéfkurátor/ka

  • řídí, organizuje a kontroluje práci oddělení sbírek, tj. práci jednotlivých kurátorů podsbírek (podsbírka malby, sochařství a nábytku, kresby a grafiky)
  • zodpovídá za tvorbu a realizaci výstavní dramaturgie GHMP
  • vede výzkumné úkoly směřující k výstavním a publikačním cílům
  • navrhuje a koordinuje program akvizic v souladu s dlouhodobým záměrem GHMP
  • řídí práci Centra Františka Bílka

 

Požadavky na uchazeče

Uchazeč: Občan ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk.

Minimální požadované vzdělání

vysokoškolské – magisterský studijní program v oborech dějiny umění nebo kurátorská studia.

Další požadavky

  • nejméně 3 roky praxe ve vedoucí funkci v galerijní/muzejní instituci;
  • řídící, komunikační a organizační schopnosti;
  • aktivní znalost jednoho světového jazyka – znalost dalšího jazyka vítána;
  • způsobilost k právním úkonům.

Náležitosti přihlášky

  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • e-mail, telefon
  • datum a podpis

K přihlášce je nutno doložit

  • strukturovaný životopis obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech;
  • motivační dopis v rozsahu do 2 normostran (vize výzkumných cílů a výstavních aktivit);
  • originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší 3 měsíců;
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v příp. absolvování vysokoškolského studia v zahraničí nostrifikační potvrzení příslušné oborové VŠ v ČR);
  • písemný souhlas se zpracováním, uchováním a poskytnutím osobních údajů třetím osobám pro účely výběrového řízení, a to po celou dobu trvání výběrového řízení.

Nabízíme

  • plat dle platných tarifů + osobní ohodnocení a příplatek za vedení;
  • příspěvky z FKSP;
  • karta Sodexo.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodů.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 31. 3. 2021 do 14.00 hod. na adresu: GHMP, Revoluční 5, 110 00 Praha 1.

— Obálku je nutné označit slovy „Výběrové řízení – pozice vedoucí oddělení sbírek Galerie hl. města Prahy – neotvírat“.

— Vybraní uchazeči budou pozváni k pohovoru.