Artalk.cz

Výběrové řízení na obsazení místa asistenta – odborného asistenta na FAVU VUT (do 21. 3. 2018)

Výběrové řízení na obsazení pracovního místa asistenta – odborného asistenta / FAVU VUT / Brno / přihlášky do 21. 3. 2018

Děkan Fakulty výtvarných umění Vysokého učení technického v Brně

Údolní 244/53, 602 00 Brno

vypisuje

výběrové řízení na obsazení místa asistenta nebo odborného asistenta

KATEDRY TEORIÍ A DĚJIN UMĚNÍ Fakulty výtvarných umění Vysokého učení technického v Brně,

1 místo s pracovním úvazkem 0,5

Termín nástupu: 1. září 2018

Podmínky přijetí:

  • zaměření na oblast dějin světového umění 1. poloviny 20. století a českého umění 1. poloviny a 2. poloviny 20. století (přednášky určené studentům studijního programu Výtvarná umění)
  • ukončené VŠ vzdělání v oboru dějin umění nebo příbuzném oboru
  • hodnost Ph.D. nebo předpoklady jejího dosažení; získané vědecké a akademické hodnosti výhodou
  • pedagogická praxe na VŠ či kurátorská praxe obsahově odpovídající požadovanému zaměření přednášek výhodou
  • publikační činnost
  • předpoklady pro vědeckou práci
  • schopnost výuky v anglickém jazyce
  • znalost dalšího světového jazyka výhodou
  • další praxe v oboru
  • manažerské a komunikační schopnosti
  • občanská a morální bezúhonnost

 Požadovaná dokumentace k výběrovému řízení:

  • strukturovaný životopis
  • motivační dopis
  • ověřená kopie dokladu o dosaženém vzdělání (doklad o VŠ vzdělání; udělení titulu Ph.D. nebo o studiu dr. stud. programu; doklad o získané vědecké nebo akademické hodnosti)
  • přehled dosavadní pedagogické, publikační a projektové činnosti
  • písemný projekt zamýšlené pedagogické činnosti v rozsahu max. 5 normostran
  • písemné doporučení od významné osobnosti z daného oboru mimo FAVU VUT
  • výpis z rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců)

 Všeobecné podmínky přijetí:

  • splnění požadovaných podmínek přijetí
  • předložení požadované dokumentace k výběrovému řízení
  • v případě vyzvání osobní účast ve výběrovém řízení

Průběh výběrového řízení:

  • vyhodnocení přihlášek uchazečů komisí pro výběrové řízení
  • v případě výzvy komise pro výběrové řízení osobní vystoupení před komisí
    • kolo – vyhodnocení přihlášek (dokumentace) komisí pro výběrové řízení
    • kolo – vybrané uchazečky/vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti a osobnímu vystoupení před komisí

 Termín pro podání přihlášek: do 21. března 2018 (rozhoduje datum doručení)

Písemné přihlášky s uvedenými doklady (označte heslem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“) přijímá sekretariát děkana FAVU VUT, Údolní 244/53, 602 00 Brno.

Kontakt: 54114 6802 – asistentka děkana, e-mail: favu@ffa.vutbr.cz

 

V Brně dne 19. února 2018

 

doc. MgA. Milan Houser

děkan FAVU VUT

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *